Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204, ze zm.) LEADGURU Sp. z o.o. działająca pod marką LeadGuru.pl ustala niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej Regulaminem) i udostępnia go usługobiorcom.
§ 1 – Ogólne Warunki
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną
z wykorzystaniem sieci telefonicznej oraz sieci Internet w zakresie korzystania z zasobów serwisu, w szczególności ankiet i quizów popularyzujących wiedzę z zakresu ubezpieczeń i finansów, a także usługi poznania ofert produktów finansowych i ubezpieczeniowych, w szczególności kredytów finansowych, kredytów firmowych oraz kredytów gotówkowych. - Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://www.finanse.lucky.pl/regulamin.
- Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie wszystkim Usługobiorcom w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i drukowanie.
- Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
§ 2 – Użyte określenia
Przez użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć:
- Usługodawca – LEADGURU sp. z o.o. działająca pod marką LeadGuru.pl, wpisana pod numerem 0000866206 do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej – VI Wydział Gospodarczy KRS, z siedzibą przy ul. Sycowskiej 44, 51-319 Wrocław.
- Usługobiorca – osoba korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach serwisu internetowego https://www.finanse.lucky.pl
- Usługa – zespół działań podejmowanych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców polegających na przetwarzaniu danych Usługobiorców, w celu wyłonienia zwycięzców konkursu, przesyłania poradników dotyczących produktów finansowych, a także przekazaniu danych Usługobiorców do Bank(u)ów lub pośrednik(ów)a kredytowego w celu przedstawienia Usługobiorcom oferty lub ofert produktów finansowych.
- Ekspert finansowy – Usługobiorca mający uprawnienia do przedstawiania konsumentom ofert produktów finansowych.
- Pośrednik – osoba wykonująca czynności na rzecz Usługodawcy i posiadająca wszelkie upoważnienia do wykonania usługi.
- Bank – podmiot wykonujący działalność na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe.
- Call center Usługodawcy – serwis telefoniczny dostępny pod numerem +48 583 536 939, w godzinach 8:30 – 16:30 zajmujący się świadczeniem usług, na rzecz Usługobiorców,
- Regulamin – niniejszy dokument, określający zasady świadczenie usług drogą elektroniczną
i z wykorzystaniem sieci telefonicznej przez Usługodawcę, - RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 3 – Obowiązki użytkownika
- Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, z poszanowaniem przepisów prawa i zasad współżycia społecznego.
- Wiek użytkowników: Usługi mogą być świadczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Użytkownicy poniżej 18 roku życia nie mogą korzystać z serwisu.
§ 4 – Świadczone usługi
- Usługodawca na podstawie niniejszego Regulaminu, w ramach call center oraz za pośrednictwem formularza dostępnego na witrynie internetowej finanse.lucky.pl świadczy usługi w zakresie zamówienia dla klienta rozmowy z Bankiem lub Pośrednikiem, który przedstawi klientowi ofertę lub oferty według potrzeb wskazanych w w/w formularzu lub w razie braku wskazania potrzeb według przeprowadzonej z klientem telefonicznej analizy potrzeb.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę są bezpłatne.
- Usługobiorca ma możliwość zamówienia rozmowy z Pośrednikiem za pośrednictwem formularza lub numeru telefonu dostępnego na stronie internetowej www.finanse.lucky.pl/kontakt
§ 5 – Obowiązki Usługobiorcy
- Usługobiorca zobowiązany jest do przekazania Usługodawcy danych niezbędnych do realizacji usługi przedstawienia ofert(y) produktu kredytowego, tj.:
- kwoty kredytu
- okresu kredytowania
- Udzielenia Usługobiorcy innych niezbędnych danych i informacji, które wymagane są przez formularz lub w rozmowie telefonicznej, aby móc prawidłowo zrealizować usługę.
- Usługobiorca wyraża zgodę na to, aby Usługodawca prowadził w jego imieniu korespondencję z Bankiem lub Pośrednikiem. Usługodawca zobowiązuje się do wykonania Usługi z należytą starannością.
- Usługodawca nie odpowiada za wynik postępowania zainicjowanego: wypełnieniem formularza lub przez rozmowę telefoniczną z Call Center Usługodawcy, ani za finalnie przedstawioną ofertę dla Usługobiorcy.
- Usługodawcy przysługuje prawo doboru rodzaju podejmowanych działań podejmowanych w celu wykonania usługi.
- Wyłączenie odpowiedzialności: Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Usługobiorcę na podstawie przedstawionych ofert kredytowych oraz za ewentualne konsekwencje prawne czy finansowe wynikające z zawarcia umowy z Bankiem lub Pośrednikiem.
- Dostępność usług: Usługodawca nie gwarantuje pełnej dostępności serwisu przez całą dobę, zastrzegając możliwość przerw technicznych, konserwacji, czy innych sytuacji losowych, które mogą wpłynąć na świadczenie usług.
§ 6 – Zasady przetwarzania danych osobowych
- W ramach świadczenia usług drogą elektroniczną i za pośrednictwem sieci telefonicznej Usługodawca przetwarza dane osobowe Usługobiorców zgodnie z przepisami RODO.
- Usługodawca jest administratorem danych osobowych Usługobiorców.
- Informacje określone w art. 13 ust. 1-2 RODO, w tym dane administratora, dane kontaktowe inspektora ochrony danych, informacje o celach i podstawach przetwarzania, odbiorcach danych, a także o okresach przechowywania danych lub kryteriach ich ustalania zostaną podane Użytkownikowi podczas pozyskiwania jego danych osobowych.
- Podanie przez Usługodawcę jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże może być niezbędne do świadczenia danej Usługi. Jeżeli w tym ostatnim przypadku Użytkownik odmówi podania określonych danych osobowych, Usługodawca może być pozbawiony dostępu do Usługi.
- Zgodnie z RODO Usługodawcy przysługuje:
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie jego danych osobowych,
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo usunięcia danych,
- prawo ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo przenoszenia danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Użytkownik może wykonać powyższe prawa, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem strony internetowej www.finanse.lucky.pl/kontakt, dzwoniąc pod numer telefonu +48 583 536 939, wysyłając e-mail na adres: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy wskazany w § 2 pkt 1 Regulaminu.
§ 7 – Zmiany regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie.
- O wszelkich zmianach w Regulaminie Usługodawca poinformuje Usługobiorców z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wiadomość e-mail lub komunikat na stronie serwisu.
- Zmiany w Regulaminie obowiązują od momentu określonego w komunikacie, o którym mowa w pkt 2.