Regulamin

Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204, ze zm.) LEADGURU Sp. z o.o. działająca pod marką LeadGuru.pl ustala niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej Regulaminem) i udostępnia go usługobiorcom.

§ 1 – Ogólne Warunki

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną
    z wykorzystaniem sieci telefonicznej oraz sieci Internet w zakresie korzystania z zasobów serwisu, w szczególności ankiet i quizów popularyzujących wiedzę z zakresu ubezpieczeń i finansów, a także usługi poznania ofert produktów finansowych i ubezpieczeniowych, w szczególności kredytów finansowych, kredytów firmowych oraz kredytów gotówkowych.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://www.finanse.lucky.pl/regulamin.
  3. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie wszystkim Usługobiorcom w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i drukowanie.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.

§ 2 – Użyte określenia

Przez użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć:

  1. Usługodawca – LEADGURU sp. z o.o. działająca pod marką LeadGuru.pl, wpisana pod numerem 0000866206 do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej – VI Wydział Gospodarczy KRS, z siedzibą przy ul. Sycowskiej 44, 51-319 Wrocław.
  2. Usługobiorca – osoba korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach serwisu internetowego https://www.finanse.lucky.pl
  3. Usługa – zespół działań podejmowanych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców polegających na przetwarzaniu danych Usługobiorców, w celu wyłonienia zwycięzców konkursu, przesyłania poradników dotyczących produktów finansowych, a także przekazaniu danych Usługobiorców do Bank(u)ów lub pośrednik(ów)a kredytowego w celu przedstawienia Usługobiorcom oferty lub ofert produktów finansowych.
  4. Ekspert finansowy – Usługobiorca mający uprawnienia do przedstawiania konsumentom ofert produktów finansowych.
  5. Pośrednik – osoba wykonująca czynności na rzecz Usługodawcy i posiadająca wszelkie upoważnienia do wykonania usługi. 
  6. Bank – podmiot wykonujący działalność na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe.
  7. Call center Usługodawcy – serwis telefoniczny dostępny pod numerem +48 583 536 939, w godzinach 8:30 – 16:30 zajmujący się świadczeniem usług, na rzecz Usługobiorców,
  8. Regulamin – niniejszy dokument, określający zasady świadczenie usług drogą elektroniczną
    i z wykorzystaniem sieci telefonicznej przez Usługodawcę, 
  9. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 3 – Obowiązki użytkownika

  1. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. 
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, z poszanowaniem przepisów prawa i zasad współżycia społecznego.
  3. Wiek użytkowników: Usługi mogą być świadczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Użytkownicy poniżej 18 roku życia nie mogą korzystać z serwisu. 

§ 4 – Świadczone usługi

  1. Usługodawca na podstawie niniejszego Regulaminu, w ramach call center oraz za pośrednictwem formularza dostępnego na witrynie internetowej finanse.lucky.pl świadczy usługi w zakresie  zamówienia dla klienta rozmowy z Bankiem lub Pośrednikiem, który przedstawi klientowi ofertę lub oferty według potrzeb wskazanych w w/w formularzu lub w razie braku wskazania potrzeb według przeprowadzonej z klientem telefonicznej analizy potrzeb.
  2. Usługi świadczone przez Usługodawcę są bezpłatne.
  3. Usługobiorca ma możliwość zamówienia rozmowy z Pośrednikiem za pośrednictwem formularza lub numeru telefonu dostępnego na stronie internetowej www.finanse.lucky.pl/kontakt

§ 5 – Obowiązki Usługobiorcy

  1. Usługobiorca zobowiązany jest do przekazania Usługodawcy danych niezbędnych do realizacji usługi przedstawienia ofert(y) produktu kredytowego, tj.:
    • kwoty kredytu 
    • okresu kredytowania 
  2. Udzielenia Usługobiorcy innych niezbędnych danych i informacji, które wymagane są przez formularz lub w rozmowie telefonicznej, aby móc prawidłowo zrealizować usługę.
  3. Usługobiorca wyraża zgodę na to, aby Usługodawca prowadził w jego imieniu korespondencję z Bankiem lub Pośrednikiem. Usługodawca zobowiązuje się do wykonania Usługi z należytą starannością.
  4. Usługodawca nie odpowiada za wynik postępowania zainicjowanego: wypełnieniem formularza lub przez rozmowę telefoniczną z Call Center Usługodawcy, ani za finalnie przedstawioną ofertę dla Usługobiorcy.
  5. Usługodawcy przysługuje prawo doboru rodzaju podejmowanych działań podejmowanych w celu wykonania usługi.
  6. Wyłączenie odpowiedzialności: Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Usługobiorcę na podstawie przedstawionych ofert kredytowych oraz za ewentualne konsekwencje prawne czy finansowe wynikające z zawarcia umowy z Bankiem lub Pośrednikiem.
  7. Dostępność usług: Usługodawca nie gwarantuje pełnej dostępności serwisu przez całą dobę, zastrzegając możliwość przerw technicznych, konserwacji, czy innych sytuacji losowych, które mogą wpłynąć na świadczenie usług.

§ 6 – Zasady przetwarzania danych osobowych

  1. W ramach świadczenia usług drogą elektroniczną i za pośrednictwem sieci telefonicznej Usługodawca przetwarza dane osobowe Usługobiorców zgodnie z przepisami RODO.
  2. Usługodawca jest administratorem danych osobowych Usługobiorców. 
  3. Informacje określone w art. 13 ust. 1-2 RODO, w tym dane administratora, dane kontaktowe inspektora ochrony danych, informacje o celach i podstawach przetwarzania, odbiorcach danych, a także o okresach przechowywania danych lub kryteriach ich ustalania zostaną podane Użytkownikowi podczas pozyskiwania jego danych osobowych. 
  4. Podanie przez Usługodawcę jego danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże może być niezbędne do świadczenia danej Usługi. Jeżeli w tym ostatnim przypadku Użytkownik odmówi podania określonych danych osobowych, Usługodawca może być pozbawiony dostępu do Usługi.
  5. Zgodnie z RODO Usługodawcy przysługuje:
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie jego danych osobowych,
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    • prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    • prawo usunięcia danych,
    • prawo ograniczenia przetwarzania danych,
    • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    • prawo przenoszenia danych,
    • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Użytkownik może wykonać powyższe prawa, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem strony internetowej www.finanse.lucky.pl/kontakt, dzwoniąc pod numer telefonu +48 583 536 939, wysyłając e-mail na adres: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy wskazany w § 2 pkt 1 Regulaminu.

§ 7 – Zmiany regulaminu

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie.
  2. O wszelkich zmianach w Regulaminie Usługodawca poinformuje Usługobiorców z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wiadomość e-mail lub komunikat na stronie serwisu.
  3. Zmiany w Regulaminie obowiązują od momentu określonego w komunikacie, o którym mowa w pkt 2.